Publikacje

Zapisz się do Klubu Akademii Perswazji poprzez Facebook, uzyskaj dostęp i pobierz ciekawe artykuły.
Pełen dostęp do publikacji także dla uczestników szkoleń i w ramach pakietów promocyjnych.


 

PERSWAZJA W SPRZEDAŻY
W jaki sposób ludzie podejmują decyzje?
Dlaczego niektóre zachowania przynoszą chciane lub niechciane efekty?
Jak działają reguły psychologii społecznej, jak można wykorzystywać je w procesie perswazji, przekonywania, nakłaniania do zakupu i jak stać się mistrzem niezauważalnego wywierania  wpływu na innych?
Magazyn SZEF SPRZEDAŻY | nr 4 /2012

 

ZARZĄDZANIE CZASEM PRACY
Złe zarządzanie czasem pracowników oraz niezważanie na konsekwencje z tego wynikające, jest niczym innym jak sytuacją, w której osoba zarządzająca zespołem, godzi się na tzw. efekt motyla.
Czas to pieniądz, a pieniądz to kolejne możliwości dla firmy.
Jeżeli więc nie zadbasz o efektywność wykorzystywanego czasu...

Magazyn SZEF SPRZEDAŻY | nr 5 /2013
 

 

  SOCJOTECHNIKI W PIGUŁCE
Ponad  15  lat  pracy  naukowej  nad  procesami  za chowań  ludzi Robert  B.  Cialdini  przedstawił  w  książce  ”Wywieranie  wpływu  na ludzi”.
Tej  książki praktycznie  nie  trzeba  nie  trzeba  przedstawiać, ponieważ  jest  absolutnym  bestsellerem  w  USA,  Polsce  i  wielu innych  krajach.
Kompendium  wiedzy i najistotniejsze  informacje,  przykłady oraz podsumowanie socjotechnik.

 

 

SLEIGHT OF MOUTH
Ludzki umysł to potężne narzędzie, które można wykorzystać do wielu celów. Jednym z nich jest komunikacja, a skuteczna komunikacja to umiejętność, która przydaje się w sprzedaży na każdym kroku. Dlatego właśnie przedstawiam metodę, która sprawia, że znające ją osoby, stają się jeszcze skuteczniejsze w wywieraniu wpływu, a tym samym...
Magazyn SZEF SPRZEDAŻY | nr 7 /2013

 

NEGOCJACJE - 7 Sztuczek i Błędów
Negocjowanie to maska, którą zakładamy podczas ustalania tego, co dla nas istotne. Czasami jesteśmy jak wilk w owczej skórze, a czasami stajemy się owcami... które stają się wilkami. Niezależnie od charakteru, osobowości czy stylu, jaki przyjmujemy, albo wyznaczonego celu, dobrzy negocjatorzy są osobami, z którymi warto robić interesy, gdy...
Magazyn SZEF SPRZEDAŻY | nr 6 /2013

 

 


Kolejne artykuły w przygotowaniu i reedycji:

  • Zasady wynagradzania i systemy premiowe w działach handlowych
  • Zespół Gwiazd - czyli cała prawda o tych co sprzedają piasek na pustyni.
  • Autorytet w Kryzysie - czyli jak budować zaufanie i lojalność zespołu.
  • Strategia Walta Disneya - alternatywa dla burzy mózgów.
  • Strategia Błękitnych Oceanów

  • Cold-Reading.  W jaki sposób "czytać w myślach"?
  • Prosta i skuteczna zasada konstruktywnej krytyki. 
  • Rola Lidera w zespole.  
  • Jak agrumentować cenę?      
  • Kolejne 3 minuty dla Twojej skuteczności. 
  • 10 popularnych błędów myślenia. 
  • Joy of life.  (vol.1)  
  • Pięć Zasad Mistrza.  
  • Strategia Błękitnego Oceanu.
    Jak sprawić aby konkurencja stała się nieistotna? 

  • Pytania. Te złe i te dobre. 
  • Czy rozum przeszkadza w nauce? 
  • Słowa posttransowe. W jaki sposób usypiać uwagę? 
  • Strategia sukcesu, Strategia Vonneguta. 
  • Jak wpływać na postrzeganie rzeczywistości?
  • Sex, kłamstwa i władza, którą kochają kobiety.  
  • 10 błędów jakie popełniają firmy wobec swoich klientów.